Miss R!ya

Miss R!ya

Sunday 26 May 2013

P.E.A.C.H Day

Hye semua.. Salam and a very Good Monday.... Gedik update blog pagi-pagi..
Ikhlas dari hati...nak wish "Selamat pengantin baru utk abg sepupu  Ramli and kak Tieja for their wedding's yesterday.. Dengan panas teriknya...dok iring pengantin lelaki ke rumah pengantin pompuan..
Subhanallah...what a Hot day...??? Selamat xtouch up make up tebal2...klu x, mmg cair lah make up mak ngah!!!!! Ape2 pown...cantik sgt2 kak tieja smlm.. Congrats to both of them... Semoga menjadi suami isteri yg rukun..dan bahagia ke anak cucu..:)
Terharu dgn keadaan smlm...terasa diri nie akan meninggalkan keluarga bila dah berumah tangga nanti.. (Dah berangan nak kawin ) hahaha....Saya sayangkan mak baba saya... xnak hidup jauh!!!!! 

Nie antara koleksi2 gambar saya di depan kamera saya **Ouch**
Posing sendiri nampak??? Jom kite ZzzooMmmIiiNnGg...

I L.O.V.E Peach...!!!!

Meragam sorg2...hahahaha


2 comments:

  1. melagel tu saya beli dekat mak sedara. dia ahli dulu. skang tak lagi. tapi ada la kedai melagel dekat penang.

    kena kudis api. sebaiknya bawak ke klinik kanak2. anak saya sendiri melagel hanya membantu sikit. dia guna krim yg dokte bagi alhamdulilah baru surut. bawak jumpa dokte. insyaAllah nanti dorg akan bg krim tu adik tu. moga cepat sembuh untuk adik tu amin

    ReplyDelete
  2. ooh...okey sis, thanks utk info...:)

    ReplyDelete